June 24, 2013

Styling a Coffee Table (with One Kings Lane!)


Do you ever have trouble styling your coffee table? Coffee tables are tricky because they should be livable (hello...I need somewhere to prop my feet!) and practical (where's that darn remote?). Today, I'm sharing MY coffee table (which is actually an oversized ottoman) and my favorite online shop for home accessories (who else loves One Kings Lane?!). 


One Kings Lane also has great design ideas and styling tips. I love their YouTube tutorials, like this one from Emily Henderson...


              

Using Emily's "formula", I put together a some of my favorite items from One Kings Lane. Pick a tray, pick a unique vase, pick a sculptural accessory....throw in your favorite books. And, wah-la! Your coffee table is styled!


***Each of these items were found on One Kings Lane. All items are available for a short time and new collections are added daily! 

Tray? Check. Vase? Check. Pretty accessory? Check!


I loved Emily's tip to hide the remote control in a decorative box. Good thing I had the perfect faux book lying around!


So, are you ready to style YOUR coffee table?? Head on over to One Kings Lane for the perfect home decor items and endless inspiration! New items on a daily basis, at amazingly discounted prices? What more good a design-lovin' gal (or guy) ask for?! :)

Happy Monday!

***This conversation was sponsored by One Kings Lane. All opinions are 100% mine!


Photobucket

Like what you see? Follow 52 Mantels!

52 Mantels
52 Mantels
52 Mantels
52 Mantels
52 Mantels

I link up here and here!


30 comments:

  1. Seriously.... I always love this blog! I haven't been blogging much (or AT ALL, regretfully)...just cant get my niche, I guess! But I still check this blog out regularly! Your awesome, girl!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, thanks Nelly! You are too kind! You should definitely keep going with the blog. You've got tons to share! :)

      Delete
  2. Hmmm. My One Kings Lane links still aren't working. Try this:http://goo.gl/g7Oqe

    ReplyDelete
  3. If you ever get rid of that artichoke....I have first dibbs. Love the storage book for controls. I bet I know someone that won't leave it in there...haha.

    ReplyDelete
  4. Love how your coffee table/ottoman look and your glorious pretties on it.
    I do love Kings Lane but afraid it's way above our non-budget being senior citizens. I love to look tho to see what objects I love and try to find something close to it or make it. Keeps the old sr. mind crankin'. I get so many excellent ideas from all you wonderful bloggers, what talent and imaginations. Happy Summer

    ReplyDelete
    Replies
    1. One Kings Lane DOES have great inspiring ideas! I love getting inspiration from all sorts of places :)

      Delete
  5. you're killing me, I had a gross faux book that I could have recovered instead of selling. This whole styling is so cute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh...rats! I always have purgers-remorse ;)

      Thanks for stopping by!

      Delete
  6. Love it!! I love your book with the hidden compartment for the remotes. Loving it!!

    ReplyDelete
  7. Love that book with the hidden box! Fabulous tips Emily!

    ReplyDelete
  8. That hidden box is perfect, you remote will never be lost...love your style!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks!! In theory, that is true. Too bad my daughter can't keep her hands out of my hidden box ;)

      Delete
  9. Great tips Emily- I love how a tray keeps it all looking tidy. That faux book is perfect!! Wonder if I could DIY that... hmmm:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I KNOW you could DIY that Krista :). Thanks so much for your sweet words!!

      Delete
  10. Cute ideas, Emily! Thanks for sharing. Love those colors!

    ReplyDelete
  11. Easy peasy. Love that formula. Your coffee table looks perfect because of it! Now mine need some work....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, thanks Bronwyn! If only my daughter would leave my pretties alone ;)

      Delete
  12. LOVE the idea of hiding your remote in a book!! Genius :)

    ReplyDelete
  13. Great tips! I love Kings Lane and the idea of hiding that remote in an old book is perfect!

    ReplyDelete
  14. با پیشرفت تکنولوژی در حوزه تجهیزات امنیتی دیگر نیازی به نگرانی از بابت سارقان نیست! درب ضد سرقت از جمله جدیدترین تجهیزات امنیتی است که انواع مختلف آن در بازارها به چشم می خورند. این درب ها با توجه به مشخصه هایی که دارند، اجازه ورود هیچ سارقی را به منزل شما نخواهند داد.
    البته پیش از این نرده های آهنی حفاظتی نیز برای چندین برابر کردن امنیت درب های معمولی قدیمی در برخی منازل بکار می رفتند، اما بی شک امنیت درب های ضد سرقت را نمی توان با هیچ درب و نرده حفاظتی قیاس کرد! اما چرا درب ضد سرقت؟
    بد نیست بدانید که شما می توانید درب های ضد سرقت مورد نیاز خود را با توجه به ویژگی های مدنظرتان و راهنمای خرید سفارش دهید؛ بطور مثال انتخاب رنگ، ایمنی بیشتر و یا چشمی روی درب از جمله مواردی هستند که می توانند به انتخاب شما بر روی درب ها تعبیه گردند.
    یکی از جالب توجه ترین ویژگی های درب ها بکار رفتن یک ورقه فلزی ضخیم از جنس فولاد میان دو رویه چوبی درب است. همانطور که می دانید یکی از راه های آسان باز کردن درب های قدیمی شکستن یا اهرم کردن آن از بخش اتصال با چهارچوب بود که حالا با استفاده از این ورقه های فولاد سراسری داخلی از این پس شکستن آنها نیز غیر قابل انجام خواهد بود!
    از درب های ضد سرقت علاوه بر منازل می توان برای محیط های دیگری همچون اداره جات یا کارخانه ها نیز استفاده کرد که با توجه به ضرورت ایمن بودن اماکن ذکر شده در برابر سرقت، لازم است تا درب های بکار برده شده در این مکان ها از امنیت نسبی بیشتری در قیاس با درب های ضد سرقت بکار برده شده در منازل برخودار باشند.
    شما نیز می توانید با استفاده از این درب های ترک، خانه خود را هم زیباتر و هم ایمن تر کنید امیدواریم متوجه اهمیت بکارگیری درب ضد سرقت برای منازل خود شده باشید.

    ReplyDelete
  15. احتمالا شما نیز آشنایی نسبی با درب های ضد سرقت دارید؛ درب هایی که برخلاف درب های چوبی و فلزی معمولی نه تنها قفل شان به راحتی باز نمی شود، بلکه امکان شکستن و یا حتی اهرم شدن شان نیز وجود ندارد! بد نیست بدانید که کشور ترکیه که هموراه میزبان برترین تورهای نمایشگاهی در جهان بوده است، سازنده بهترین انواع درب های ضد سرقت در منطقه خاورمیانه است و در بازار جهانی نیز جایگاه ویژه ای دارد.
    درست سال گذشته میلادی بود که نمایشگاهی از درب های ضد سرقت و پنجره های مدرن در شهر استانبول ترکیه برگزار شد؛ البته نمایشگاه استانبول با انتقادات زیادی نیز همراه بود. در این نمایشگاه که تنها ۱۵۵ شرکت کننده حضور داشتند و متاسفانه برخلاف آنچه که از پیش اعلام شده بود، فقط شرکت کننده های حوزه درب ضد سرقت در این نمایشگاه حاضر بودند!نکته دیگر که در خصوص نمایشگاه درب ضد سرقت استانبول ۲۰۱۷ وجود داشت
    لازم بذکر است که در کشور ما نیز نمایشگاه هایی در حوزه صنایع ساختمانی و بطور تخصصی تر در بخش درب و پنجره برگزار می شود که در این نمایشگاه ها نیز شرکت های مطرح ایرانی، ترکی و چینی حضور دارند؛ آخرین دوره این نمایشگاه نیز که در کشورمان بزگرار شد مربوط به اواخر سال ۹۶ می شود که شما نیز می توانستید سوالات متداول خود درباره این درب ها را از شرکت های سازنده بپرسید.
    در میان این انواع، درب ترک هم ازباب کیفیت و هم از نظر قیمت در مقام بالاتری نسبت به افراد دیگر قرار دارد. یقیناً درب ضد سرقت آریایی نیز از نظر ظاهر و کیفیت تا حد اضافی تالی نمونه ترکیه ای آن است.

    ReplyDelete
  16. احتمالا شما هم درباره مزیت های درب ضد سرقت تاکنون زیاد شنیده باشید؛ درب ضد سرقت، یک تکنولوژی امنیتی ضروری! است که شما هم بهتر است حتما آن را در خانه خود داشته باشید. در مقاله امروز می توانید با این تکنولوژی کمی بیشتر آشنا شوید.سالانه هزینه بسیار زیادی صرف امنیت و حفاظت از خانه ها و منازل می شود، نرخ سرقت در سال های اخیر به خاطر استفاده از این امکانات و وسایل که توانسته است ضریب امنیت منازل را افزایش دهد، رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.
    درب های ضدسرقت عایق حرارتی و عایق صدا نیز هستند و همچنین در زمان حریق زمان مناسبی را در اختیار ما قرار می دهند تا آن را کنترل و اطفا نماییم. این ویژگی به خاطر مواد به کار رفته در داخل درب ها می باشد؛ موادی مانند پلی یورتان و یونلیت ها و سایر دیگر مواد عایق حرارت. مطمئنا شما هم به این نتیجه خواهید رسید که درب ضد سرقت، یعنی امنیت بیشتر برای شما نه تنها صرف هزینه ای بیهوده!
    بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که علی رغم تصوری که درباره شمار زیادی از کالاهای چینی وجود دارد، درب های چینی خود نیز دارای کیفیت های بسیار متفاوتی می باشد و بر خلاف تصور عامه نیز جنس خوب نیز دارد. اگر قصد خرید این درب ها از نمایندگی های شرکت های ترکی و یا چینی در کشورمان را دارید، توجه داشته باشید که اصل بودن درب و مرکز فروش یک نکته بسیار مهم است. بعنوان نکته پایانی توصیه می کنیم همواره به خدمات پس از فروش هر جنسی که قصد خرید آن را دارید، داشته باشید؛ چه آن جنس ایرانی باشد چه خارجی!

    ReplyDelete
  17. در هر شهری خانه های زیادی وجود دارد و طبیعتا همه این خانه ها نیاز به ملزومات و تجهیزات ساختمانی گوناگونی دارند که از جمله آنها می توان به دربف قفل و یراق، پنجره و... اشاره نمود. مطمئنا درب، از مهمترین ملزومات ساختمانی این تجهیزات است که در مقاله امروز می توانید درباره آن بخوانید، با وبلاگ مبلمان شهری همراه باشید. درب های ضد سرقت را می توان یک فناوری جدید امروزی دانست که با استفاده از آنها می توانید امنیت آنها را تا چندین برابر در قیاس با درب های معمولی درنظر بگیرید. بد نیست برای مشخص شدن بیشتر تفاوت درب ضد سرقت با درب های معمولی سه مدل بسیار
    در پایان می توانیم شرکت اکباتان درب را به شما معرفی کنیم که در حوزه واردات درب های ضد سرقت ترک از کمپانی مطرح ترکیه ای Itibar Celik Kapi فعالیت می کند. برای اطمینان از کیفیت مناسب درب های این شرکت نیز توصیه می کنیم نگاهی به پروژه های اکباتان درب که در کشورمان انجام شده است، داشته باشید.

    ReplyDelete
  18. درب ضد سرقت ترک به نسبت از کیفیت بالاتری برخوردار بوده است و برای همین قیمتی بالاتر دارند البته در بسیاری از موارد شما می توانید از درب های ضد سرقت ایرانی که کیفیتی برابر با این درب ها دارند استفاده کنید که قیمتی بسیار پایین تر دارند.درب های چینی نیز از انواع بسیار متفاوتی با قیمت های گوناگون در بازار هست که شما بی شک می توانید طرح مورد نظر خود را پیدا کنید.
    از ویژگی های این درب ها باید به لولای آن اشاره کرد که مخفی است و نمی توان به راحتی به آن دسترسی داشته و نه می توان آن را شکست و نه می توان آن را برش داد این اتفاق در کنار جنس و نوع آلیاژ به کار رفته در لولای این درب ها باعث بالا رفتن ضریب بیشتر ایمنی شده است، از طرف دیگر نوع فلز به کار رفته در بدنه آن به گونه ای است که با بستن درب از داخل این فلز به صورت ال چفت می شود و ضریب نفوذ در درب را بسیار کاهش می دهد.

    ReplyDelete

Ratings and Recommendations by outbrain